borta bra men hemma bäst

Hallåjsan.
Kom hem från örebro vid .. kommer inte ihåg.
Har inte sovit alls dom här dagarna!
Blivit smittad av amanda gälldin så nu sitter jag här med halsont.
Vaknade av att Danne snarka och att Ajla la sig över mig!
Och amandas alarm på telefonen gick typ 75 gånger på natten.
Har bara ätit skräpmat. Choklad och donken...
Satt i cirka fyra timmar i en bil påväg hem.. kunde inte somna alls. Plus att man var rädd att en viss josefin berg skulle dra fram kameran!
Men tack alla brudar för den här helgen!
Lägger in lite bilder och videoklipp haha!
kyssHAHAHAHAHAHA amanda gälldin - leker med maggans dator.
josefin var så nervös att hon kissa på sig påvägen till örebro.
 Sara jossan och amanda är uppe och härjar.
Medans alla sov så satt jag och proppade i mig vindruvor och cola! - underbart.

linnea sover . säger bara HAHAHA

beställer från donken. skrattar lika mycket varje gång...

..och amanda är som hon brukar vara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0