orkar inte - vill inte

Hej allihopa.
Har verkligen ingen lust att åka till örebro och speciellt inte sitta i en bil i 3-4 timmar.
Mår illa och har ont i huvudet.
Nä fyfan på detta.
Sitter och väntar på att klockan ska bli 15.15 så man kan åka vidare till bessemer.
Jag är skittrött och kan inte skriva. Har typ suddat 6 gånger innan jag vet vad jag ska skriva.
Jag ooorkar verkligen inte. Skulle vara så myket härligare att ligga hemma och sova.
Och jag känner på mig att när jag har satt mig i bilen så kommer ja komma på att jag har glömt något viktigt.
Det är så typiskt mig.
Aja..
Nu lägger ja ifrån mig datorn och går ner och sover.

Fyfan innebandy suger..

Höres tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0