room raiders

Hej på er.

Jag har inte gjort något alls på hela dagen. Solen kikade fram här på kvällen , super för jag vill ha sommar nunu!
Att bara ligga ute i solen när det är varmt och skönt! Kan ju alltid drömma.
Har bara städat . Fast gav upp efter någon timme.
På fredag bär det av till Örebro med brudarna! Jag och min kondition..
Får väl se om jag hinner rida skithögarna imorgon.
Sitter nu och kollar på MTV. Det är sjukt va dåliga program det är just nu.
Har nyss gjort kötbullar och mos till pappa och mig. Eftersom mamma inte är hemma så lär ju någon ta tag i det.
Och det lär ju inte bli pappa iallafall.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Sitter och kollar på 2 ½ män - det äger.

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0