sommar

..är precis vad jag vill ha. Även fast den är påväg kan den väl rappa på lite.
Så härligt att det börjar bli varmt ute. Men sen så får man hör att det ska snöa imorgon igen.. tokii.
Så sjukt trött på skolan också. Har så mycket att göra hela tiden. So , svenska och engelska-uppsatser och nationella osv. Tokig på skiten. Också blir man på ännu sämre humör..
Idag- torsdag. Började med tyska. Var trött så blev inte så mycket gjort.
Hade håltimme i 3 tim , så jag och erik tog en tripp till donken. Mums.
Tillbaka till skolan och hade svenska osv...
Vid fyra kom mamma och hämtade mig hemma och körde vidare till bilmetro och kolla på bilen vi ska köpa (y).
Härligt .Imorgon vet jag inte vad som händer. Återstår att se. Hästarna blir det iallafall..
Jomen vi hörs kyss


 Josh Hartnett , finns ingen snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0