höst??

Kommer det vara såhär kallt nu tills den "riktiga" hösten kommer ? Isåfall blir jag överlycklig! Jag hatar värmen..
Nu har jag inte bloggat på hur länge som helst. Har inte orkat, har inte haft tid osv.. Men nu slänger jag in ett kort/tråkigt inlägg. Tog en ridtur med My idag. Härligt , eftersom Kalle jämt är på tävlingshumör. Blev ju ännu roligare att tävla mot Gandur eftersom att Kalle redan vet att han kommer vinna! Så när vi har sprungit i "mål" så får vi såklart vänta nästan 30 mintuer tills man ser en liten skymt av My och Gandur ;)..
Kalle börjar gå ned lite i vikt nu så nu ser han normal ut igen i allafall!
Och Eddie har fått sig lite skor så nu ska den kulan bort också.

Får se när nästa inlägg kommer!

är han inte för snygg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0