jag tror det regnar.

Det har regnat hela dagen. Vad gör man då? Jo man ringer till mamma så får hon skjutsa en till donken , och där väntar 3 filurer. Jag tror vi satt på donken i minst 2 timmar jag erik sara och jossan. Hade ingen stor lust gå ut i det här regnvädret. Tillslut var man tvungen , annars kan man ju lika gärna bosätta sig där. Hamna hemma hos Erik dyngsur. Blev lite dator medans Jossan försökte lära sig facebook på x-box ..? och Erik slängde sig direkt i sängen.
Klockan blev drygt halv 8 innan jag och Jossan gav oss ut i regnet igen. Blir att följa med David på tävling hela helgen , får se hur det går. Skönt att vara upptagen sista dagarna på sommarlovet innan skolan börjar igen..

Ibland har man sina roliga stunder på söderskolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0