Dag 1 - Presentation av mig själv.

Mitt namn är Hanna Larsson. Jag är 15 år. Fyller 26 december. Lite sorgligt att fylla så sent på året men det rör inte mig så mycket. Just nu bor jag med mamma och pappa. Min syster som är 21 bor uppe i Piteå och pluggar till danslärare. Jag går på realgymnasiet i Gävle. Har absolut ingen aning om vad jag vill jobba med när jag blir äldre. Men det återstår att se.

Det jag håller på med mest är hästar. (Som ni kanske har märkt).
Höll på att spela innebandy förut, men slutade så småningom när det blev för mycket med hästarna och skolan.

Det finns faktiskt inte så mycket att säga om mitt tråkiga torra liv!



gosig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0