Dag 7 – Mina bästa vänner.

Har inga "bästa" vänner men har många vänner som jag delar lite extra med osv.

Erik Niska är den som kommer allra först. Har känt honom i cirka 11/12 år. Har en massa att skriva men då får jag sitta här till imorgon.



Ganska typiskt att jag har handen för en bild och blundar på den ena.


Lina Wallin har jag också känt sen jag var riktigt riktigt liten. Det är den personen jag har spenderat mest tid med. Tårar, glädje, skratt, blod, vått och tort. Det är en riktig pärla som jag alltid kommer ha vid min sida!




Josefine Hellström har jag också känt sen jag var jätteliten. Har bott grannar sen vi blev vänner och gör det fotfarande idag. Har gått i samma skola och klass. Supergo vän som man kan lita på till 100 &


sen har vi en massa flera underbara goda vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0