Har aldrig varit så här trött.. någonsin

Sov över imorse för att jag var så trött!

Drog på mig mjukiskläder och mössa. Skönaste som finns.. Åkte sedan till skolan där vi hade någon "tävling". Något liknande ; Möter en pers också ska man kolla på en lapp och försöka rita den saken som står på lappen så skall laget försöka komma på vad det är. Jag tror de flesta vet vad jag menar.

Mitt lag vann såklart.


Sedan kollade vi på bio. Var rolig vi vissa tillfällen men inte ofta. Somnade cirka 8 gånger..
Den hette typ "fyra år till".

Nu skall jag fortsätta sova.

Kära HH1








Kommentarer
Postat av: MOA

sv; jaa får hoppas på det ;D

2010-12-22 @ 19:42:01
URL: http://moawikstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0