MOA´S BLOGG

Jag tror Moa har rätt. Jag uppdaterar hennes liv!

Jag kollar på hennes blogg varje dag! Ibland kan jag trycka på hennes blogg flera gånger i rad för att se om hon har hunnit uppdaterat något. här är den!! Moas fett coola blogg!

Såå därför , tänkte jag lägga upp några saker som jag hittade på hennes blogg. ROLIGA saker.


En riktigt skön dag idag. Har pysslat osv med våran "hästgård" som vi håller på med på projektet. Räkna skalan osv.
Det funkar alltså såhär : Vi stänger in oss i ett grupprum och sätter på "partymusik" och låser dörren. Där sitter vi tills det är lunch eller tills vi slutar.

Åkte och valde ut lite julklappar direkt efter skolan med mamma. Känner mig nöjd!

Och nu ? : Färga håret och städa lite..


Ni orkar med en bildbomd va ?Såhär tänkte jag färga.

..eller ?







Kommentarer
Postat av: moa

gullllishanna då :D

2010-12-09 @ 14:32:04
URL: http://moawikstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0