Skavsår både här och där

Gårdagen var den sämsta dagen i mitt liv kan jag säga. Fick ett telefonsamtal som jag absolut inte inte ville få..
Så resten av skoldagen var det bara depp , ville bara hem så fort som möjligt.

Fick gå hem i den extrema kylan. Kändes verkligen som -50.
Åkte upp till stallet vid 6-tiden och hade hoppträning med Osy. Gick relativt bra , fick en på andra tankar i alla fall.

Från det ena till det andra så hade jag dom nya stövlarna som jag inte ens har gått in i än. "Smarta hanna". Fick självklar skavsår på båda hälarna så jag kunde knappt gå. Sen ett stort blåmärke på vaden..

Idag blev det hemma för mig pga en jäkla förkyldning , feber och hela köret. Jävla skit skit rent ur sagt.


Förstår fortfarande inte hur det kunde bli såhär. Att Kalle MÅSTE säljas... jävla skit skit rent ut sagt.


En liten film från gårdagens träning.




Älskade vän


Kommentarer
Postat av: Linda Högfors

Åh fy fan jobbigt tycker otroligt synd om dig :(.. Vet hur de känns kommer ihåg när hon måste sälja en av fjordingarna hon hade förr som jag hade haft i några år de kände för jävligt. Och du har ju haft ännu mer tid med kalle än vad jag hade med Champis så måste kännas helt åt helvet. Hoppas de löser sig!

2010-12-01 @ 16:19:12
Postat av: Hanna Larsson

Ja det är riktigt riktigt jobbigt.. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Ja det hoppas jag också!!

2010-12-01 @ 17:22:30
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0