Snöstorm

"Var lagomt trött när jag vaknade"

Var som sagt med till Uppsala med David och Johan igår för att kolla lite julklappar. Har redan köpt till hela familjen så jag sprang runt och kollade åt mig själv. Men hittade inget och vågade inte heller köpa något utifall jag skulle få just DET i julklapp eller födelsedagspresent.

Kvällen spenderades hos David med film och käk OCH sömn..

Var lagomt trött när jag vaknade imorse eftersom jag kom hem vid halv två-tiden igår. Men självklart så vaknar man vid 9-tiden i alla fall. Min "innre röst" tar över allt för mycket.

Tänkte att jag skulle ta en sväng med Kalle efter massagen, men ändrade mig ganska snabbt.


J*VLA SKITVÄDER!!



Men... skulle det inte vara skönt att vakna upp om det såg ut så här ? Visst skulle man få ganska mycket panik, men ändå skönt att slippa skolan och jobbet. Bara ligga inne och mysa framför en film och en brasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0