21:00

började dagen med att cykla till skolan med jossan.Börja städa ur skåpen och borden i klassrummen. Sen vidare till kyrkan och träna in för morgondagen , sen en liten avslutningsmiddag sisådär.Full fart till jossan sen med emil gustav stina och matte. medans dom lira kort så låg jag och sola. lira lite kubb också , jag och gustav va ju kung. åker till jossan imorgon vid halv nio. skolan och avslutning!! snyft.. käka med madde och mamma sen till med jossan och "gänget". btw, ridturen med my idag spåra. satt och piskade varandra - kalle försökte slänga av mig stup i kvarten - han har tappat en sko - och jag är röd på fingret för att hon piska mig...



ridturen som spåra ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0