23:36

Dagen började med lite fukost , dvs kladdkaka och en burk fanta. Åkte upp en sväng till ridklubben.Kom hem och käkade lite ,och efter ett tag satte jag mig framför tv också kommer världens bästa mamma med ett glas dricka och en skål chips.Underbart! Vid nio-tiden fick man ett sms från Sara att jag skulle gå ut medans hon väntade på Anela.Men slutade med att man satt på donken.Pratade med sockersötan Lina på vägen hem så man slapp känna sig så ensam! Så ensamt utan den filuren. Blir upp till järbo imorgon och fira lite midsommar. Men först och främst ska jag upp till Kalle  som jag inte har ridit på hur länge som helst , pga att han tappar skor hit och dit.Sedan mot järbo för att fira lite midsommar. Senare i veckan flyttar jag nog upp till Årsunda igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0