bugsy

gokväll.vill passa på att säga grattis till josefine hellström som fyller 16 år idag! har hållit ihop i mer än 9 år och mer kommer det bli , så hoppas att du har haft en toppendag!igår var jag iväg med madde till valbo en sväng , köpte lite smått o gott. bland annat tävlingsbrallor nu till sommarens tävlingar. idag- gick upp vid halv tio , klädde på mig lite sommarkläder och satt upp håret i en slarvig knut. på med brillorna och iväg mot järbo. låg ute i solen i cirkus 20 min innan molnen invaderade och regnet började ösa ned. sedan kom det värsta. åskan.. sprang och la mig i mamma och pappas säng och somnade direkt. vaknade vid sex-tiden. sliten människa. åkte hem och följde med erik och mathias till gym. solade några minuter. har nyss kollat klart på "monster till svärmor". måste ses.
nu ska jag slå på bedtime stories. har kollat på den cirka 5 gånger under den här helgen. helt magisk.
plus att marsvinet är så gaalet söt!

natti



p.s hanna hedqvist ska börja rida! är det inte härligt ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0