but I don´t mind.

Hej , skolan igår somvanligt. Engelska nationella, gick väl bra.
Jag och stina fick äran att följa med b-o upp till ica och välja ut lite rysare till skolan.
haha blev black christmans och the grudge. Tror de flesta har sett dom filmerna men man får ta det som finns..
Efter skolan så åkte jag , erik , jossan och tobias till valbo.
Hittade en t-shirt , sjal och ett sadelöverdrag så att den håller liite längre iallafall.
Sen så sprang jag och jossan runt och letade efter kläder åt både erik och tobias haha .
Kom hem vid 20 över 8 .. satte mig med tobias och kollade på tv.
slutade med att jag satt i hans tröja som han köpte för den va underbaart skön. haha
fick ett sms senare att jag fick låna den om ja höll mig borta från sminket haha.
Idag , red med hela gänget runt sjön. så härligt vårväder nu !
stackars my som fick kämpa att hålla sig kvar på den där björnen.. märr
nej nu jävlar ska vi ta tag i det här my eller vad tycker du ?
men när vi var vid svartvikstugan så .. HAHA så var det typ 4-5 stycken turkat som gick utan SKOR! mitt i vintern..
fråga inte ..
Och just nu sittter och tänker på kladdkaka ... gudomligt gott
nej nu ska jag nog ta och göra något vettigt
tjing


lite bilder sen i veckan.
eller somsagt bildbomb( står själv och väntar efter en kram. haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0