I just wanna let it go for the night

tjenix.
Full rulle hela dagen.
Tandläkaren halv tio , halv 12 frissan sen efter det hämtade ja brillorna. yeah.
När vi ändå va i gävle så passa vi på att shoppa lite . Blev en tröja från gina , fläta från glitter , cardigan från lindex & jeans-leggings från cubus ,yesbox.
Igår så blev det nästan hela dagen i stallet med mysan. Härligt att komma på andra tankar .
Så jag blev lite crazy och hoppa upp på strimma utan sadel och träns. Flöt bara med . Underbara busfrö.
Satt nyss och kollade på film , när jag plötsligt hörde ett jätte "kaboom" . Då hade typ grannlängans altantak rasat ner ,  ;S gasch , stackrarna.Nu ska jag nog sätta mig vid teven och vänja mig med brillzorna  , kyss

hoppade sedan upp på ronja en sväng , haha "björnen"ge mig sommar , NUNUsomnade stolt i AIK;tröjan efter vi hade kommit till hotellet ... HAHAH så sexy .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0