across the world

Tjingeling.
Visstja, jag har en blogg också.
Har aldrig något spännande att skriva så jag tycker det är ovärt att slösa energi på att sätta sig och skriva något.... ointressant.
Iallafall..Var ledig i fredags så åkte ut till årsunda på torsdagen efter skolan med lina.
Lördag morgon så gick vi upp tidigt tidigt för att stänglsa. Jobbigt, besvärligt och det blåste..
Åkte sedan upp till kallekulan och strimma. Red en långis med my och kalle först. Tog en "liten" galopp-tävling ,och måste jag ens skriva vem som vann?
loooser-my..!
Kom hem vid halv fyra och somnade. vet inte när jag vaknade men vid halv 8-tiden så stack jag ut med jossan simon viktor och erik.
Satt och kikade på television tills klockan blev elva ungefär , då vi gick vidare till donken.
Gick hem vid cirka ett , väntade med jossan och erik på dennis - (som aldrig kom) fröös till döds.
Somande inte förns typ 4 på morgonen..
Sitter nu här och ska ta tag i städningen. Förstår inte hur jag kan stöka till det så värst.
Läängtar så fruktansvärt tills nästa tisdag , då jag får rida puddingen !

Ciao.

såkallad pudding..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0