all you need is my uhn tiss

Hoppla.
Har inte bloggat på ett tag nu för att... (?) jag inte har orkat antar jag.
Har inte hänt så mycket som jag kan skriva om heller.
Skoldans i torsdags. haha härligt det.
Gick hem vid halv tio tiden med jossan och hanna. Dagen därpå va man såhääääääääääääär pigg..
Ingen sovmorgon fick man heller. Ibland blir man toki på skolan..
Igår (sista april). Spenderade någon timme med jonas och pontus innan jag gick och mötte jossan gustav mathias och dennis. Gick vidare till cissi där petra och cissi var. Sen på kvällen så kom pontus och jonas och pk.
Idag blev det långtur med flickorna/tanterna . runt sjön osv. Härligt härligt.
Kom hem vid halv fyra. Somnade direkt i soffan och vaknade upp vid sju-tiden.
Men är fortfarande ruskigt trött..
Ska nog sätta på en film.. får se vad som händer sen.
puss
bild på snyggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0