din dag idag

hej hej hejjjj. vaknade vid halv tio today för att åka upp till stallet.bada med kalle my och sota.med mycket tålamod så gick dom . och kalle , gick självklart i längts, kungen min.åkte upp till högbo bruk för att lämna en sele.sedan vidare till stugan i järbo. grillade och la mig i solstolen och somna. görhärligt! åkte hem och mötte jossan och dennis, oc fortsatte mot ica för att köpa pizzadeg. men det gick ju som det gick. dennis är kung på att inte göra pizza. slutade med hämtpizza. satt där hos marie och lira lite gh.vid elva-tiden åkte cykla jag jossan och cissi vidare till vindskyddet vid sjukhuset för att fira sara som fyller 16 år idag! satt där och hade det trevligt med ida jennhy och jossan desutom. och nu har jag hamnat framför den här trökiga saken. ska snart ta och sova så man orkar upp imorgon.
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0