I’m losing control right now and I feel its right, I like, I like

vet inte vart jag skall börja.Skolan rullade på  , maskerad..härligt. jag och erik vandrade till ica och skulle köpa sallad och cola , när jag vid samma tidpunkt stod i kassan och kom på att jag hade glömt pengarna hemma.. gaah!vid halv fem hämtade vi mysan och fortsatte upp mot stallet.red en sväng på åsen lite sisådär småvilt somvanligt.imorgon blir det upp och ta en promenad med eddie.likaså på lördag och måndag maybe?får se vad mina ben har att bjuda på.på fredag blir det lager 157 med pinglan , lina.får se vad som händer efter det - kan ju hända precis vad som helst!försöker nu och komma på en bra film jag kan ladda ned..går ju allt annat än bra.
nej nu ska jag kanske ta och göra något... vettigt?hörs kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0