sommaren med jossan

tjenamors. den här helgen har man befunnit sig i järbo med jossan. började med att vi hämta upp henne vid kiosken. åkte sedan till freddes stuga där vi .. dom kollade på film medans jag sov. men innan dom kom så fick vi sitta på hans bro och vänta i 1,5 timme. slocknade nästan på en gång när vi kom tillbaka. vaknade av att jossans telefon vibrerade. satt ute hela dagen i det härliga vädret. tvättade båda bilarna och klippte gräset. - jagvet , jag är duktig! gick också ned och badade. iskallt må jag säga. lira kubb med jossan och pappa. ibland kan det vara härligt i järbo också! nu måste jag fortsätta att plugga till matteprovet imorgon och dressyrprogram. hare tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0