Don´t look back in anger

Somsagt så var jag som vanligt på prao idag.
Inget nytt. Bara lite lösa hästar som sprang lite för sig själva.

Blir mycket häst nu framöver. Har "hästvakt" i helgen. Ska ta han om Osy igen. Har inget emot , lite körigt att hinna med alla.

Min kväll kommer att bli väldigt kort .. hoppas på att kunna somna tidigt!


Dagens personER; är....











Jennhy: Som vågar stå för det hon tycker. Hon kämpar igenom det svåra och ger aldrig upp. Hon hjälper andra och försöker alltid vara positiv.En människa jag ser upp till!


Moa;Som också står för det hon tycker. Hon har nyss färgat håret till en färg som jag inte kommer ihåg (namnet) på..Hon vågar prova saker och ta för sig.


Det bästa är att alla vi tre umgicks mycket förr! Bästa brudarna.

Kommentarer
Postat av: moa

sv; men vad pussgullig du är!!!! :) love <3

2010-11-19 @ 08:16:51
URL: http://moawikstrand.blogg.se/
Postat av: jennhy

aw!! vad gullig du är puman!! :) <3

2010-11-21 @ 20:40:50
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0