Jag önskar du var ett skrapsår på mitt knä som jag bara kunde pilla bort. Men du är betydligt mer än så. Den här gången har jag ramlat och slagit mig riktigt hårt. Och du är ärret som för alltid består.

Det blev ingen tidig uppstigning för min del idag faktiskt. Vaknade av att mamma började dammsuga där nere.
Julstädning.. Hon skulle lika gärna kunna börja med den klockan 6 på morgonen.

Har stoppat i mig lite godis nu på morgonen. Ingen bra frukost men det duger för mig.Ska snart gå ned och äta riktig frukost innan jag åker till stallet och rider lite.

Kom på att jag inte har lagt ut några bilder på vad jag köpte i globen. Blev inte alls mycket. Stolt över mig själv och måste tacka My som nästan fick hålla i mig så jag inte tokköpte en massa saker.


Kingslandstrumpor;-119 kr
Ridstövlar;- 1450



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0