Justin Bieber!

Lite pinsamt att erkänna , men han är jäkligt söt! (haha..) 
Han är så liten och gullig. Först trodde jag att han var född 95 eller 96 , men sedan kollade jag när han fyllde och då var han född 94! Han ser mycket mycket yngre ut. Men det spelar ingen roll , lika söt anyway... (tro inte att jag har blivit ett freak som alla andra p och f12...

Idag har det varit en lång skitdag. Prov för det första , sedan börja snön ösa ned. STORM med andra ord!
Blev alltså ingen ridning idag , åkte upp och gav hästarna sitt  käk och satte på täcken och härjade runt.
Min nagel blev däremot pajjad.. gör fortfarande ont och har en väldig puls!

Nu kan jag lägga mig tidigt utan att behöva plugga osv.
Skönt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0