KINGSLAND

Kom nyss hem från Gävle.

Först och främst så klippte jag mig , vilket behövdes rejält! Allt slitet är borta , hur sjönt som helst!
Åkte sedan och handlade lite kläder osv , stannade och käkade i valbo.

Har haft en färjävlig huvudvärk hela dagen. Den vägrar att släppa.. Sicken tur att man har lov då!

Nu blir det att ha lite måndagsmys och ...städa rummet ser jag nu..


; - 149 kr  (behövs till mitt hår , så som jag håller på och plattar)

; - glömt vad den kostar men den ligger väl på runt 149 kr.

KL-tröja ;- 999 kr (hur skön som helst)

Kommentarer
Postat av: paula

hooooooooooooora, den där tröjan ska jag också köpa.. när jag får pengar ! (6)

2010-11-01 @ 21:15:58
Postat av: Hanna Larsson

hahah men gud så bra då , då kan vi ju gå bredvid hand i hand i stallet ;) !

2010-11-02 @ 09:33:07
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0