oviktigt.

Nu är det dåligt om information om mitt liv. Finns inte så mycket att veta.

Tråkiga inlägg på sista tiden. Stå ut!

Snart är det skola igen.. orkar verkligen inte.Vill bara stanna hemma och sova och bli frisk!

igår ; Avslutade kvällen hos Amilia igår kväll. Trevligt folk osv. Lärde mig desutom att spela kort.. Se va bra det är att ha vänner ibland.

idag ; Höll på att frysa ihjäl under och efter ridturen idag. Men med lite pizza i magen efteråt så glömde man snabbt bort det. My kom lite senare men det gick bra det också. Lite pinsamt eftersom våran humor inte är så .. normal så ursäkta till dom som fick stå ut!


Och nu.. ?      ingen aning... Tror jag ska ta och skaffa mig en man så man har något att göra!


(jag och stina bjuder!)







Kommentarer
Postat av: jennhy

Sv; Ja vad roligt!! :D men jag tänkte ta i typ vår? =)

2010-11-06 @ 20:46:00
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0