30 är som 60

En vanlig dag på "jobbet".

Fixa och trixade lite i stallet. Fullt upp hela dagen!
... där ljög jag.
Började med sopa manegerna. Därefter fodrade vi lite och sedan hämtade vi in hästarna.
Kan ju lika gärna sitta hemma i soffan och kolla på tv.
Det är en jävla tur att jag har My där som kan bjuda med sig lite av hennes sämsta humor och skratt!

Vid 4-tiden blev vi hämtade av min underbara mamma. For upp till stallet och tog Kalle på en tur i skogen.
Inte det säkraste nu när det är jakt. Tur att han inte ser ut som en älgfan då...
Isåfall skulle det ha varit en negerälg.. och det tror jag väl då icke att det finns.

Och idag kom skolfoton.... hm.ja vad säger man? Blir så jävla less varje år.
Ansiktet fastnar aldrig.

Ska väl ta och krypa ner i sängs , försöka ladda inför morgondagen. Hoppning i skolan. Kan sluta hur som helst med HH1;orna.


CIAO.

jajemen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0