Att skriva rubriker..

..är jag ingen hejare på!
Eftersom att jag somnade vid 2-tiden igår natt , så tog jag förgivet att min dag skulle bli ett rent helvete!
När jag vaknade så var jag görtrött! Fixade ordning mig i en seg takt. Kom tillslut till resecentrum , då min vän Emma kommer springandes och säger ; Alla tåg är inställda..   Känner en rejäl ilska börja strömma igenom hela kroppen.
Samtidigt som det är iskallt så sitter jag ock kokar inombords. Tillslut kom vi till gävle via buss.
Dagen rullade på väldigt segt.. Men dock mycket skratt! Behöver mycket skratt nu känner jag. Känner att jag är inne i "depperioden" igen. För bara någon vecka sedan så åt jag nästan aldrig och kunde börja gråta av ingen anledning alls. Tonårskris......









Min vackra skatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0