Paula är en hemmakär köttbonde

Trodde aldrig att jag skulle säga detta , men det var faktiskt skönt att komma tillbaka till skolan today.
Har man en skön klass behövs inget mer.
Har alltså börjat med naturvetenskap nu. Mindre roligt. Men jag överlever.
Imorgon blir det ut i skogen & tuta & köra. Gräva gropar och... leta kryp?

..jajemen.

Trodde att jag skulle få en skön lugn ridtur idag. Men icke. Höll på att backa ut i vägen bland bilarna.. rena självmordet. Vägran över broar.. = galen Hanna.
Vid ett ögonblick var jag frivillig att styra självmant ut i vägen..!

Slut med skitsnacket.

Godnatt.

(Till My. Om 5-6 år är du här du också ;) )


Kommentarer
Postat av: my

haha de är bara att börja hårdträningen nu då...

2010-10-13 @ 16:10:36
URL: http://mytyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0