Spökigt

Igår kväll for jag till Amilia för att kika lite film. Slippa sitta inne och kolla in i väggen!
Kolla såklart på skräck.. som JAG ville se. Men jag ångrade mig ganska mycket. Kommer dock inte ihåg vad den heter men det är väl lika bra det för jag rekommenderar den inte !! Värsta jag har varit med om.
Det slutade med att Erik och Mathias fick gå med mig en bit hem.

Slut med skräcksnacket. Ska klä på mig mycket mycket kläder nu och kila upp till stallet.
Hatar verkligen kyla. Kommer ihåg när jag skrev i varje inlägg nästan hur mycket jag längtade efter hösten.. kill me.




still allright

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, klantig som jag är hade jag sprungit in i ett dörrhandtag.... och kanske inte bara en gång (a)

2010-10-23 @ 21:03:48
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0