efter 27 min , har jag fortfarande inte kommit på en rubrik

Klockan 6 var det upp och hoppa.Tåg in till Gävle , som vanligt.
Tror nästan jag var en sådan där "bitterfitta" idag också , tills jag fick i mig lite godis.Lika bra det.
Träningen today gick ju allt annat än bra.Tror ikke att jag och Eddie var på samma planet idag! Dock ganska sällan vi är på rätt också.
Det äckligaste som har hänt på länge , hände idag! Skulle alltså skjutsa hem My som bor i Sahara , dvs Stensätra.
Började närma oss när jag plötsligt ser en äcklig , stor paddjävel på vägen! Som vi såklart kör på. Lite längre fram ligger det en till , men han skrika till i rätta stund så moder kunde svänga undan.My sitter bakom mig och försöker få luft , eftersom hon satt och skrattade så fruktansvärt. Tröttaste ungen.
Så jag varnar ,särskilt Jossan som hade funderingar på att ta en joggingtur nu ! Rekommenderas ej!..




lägger upp en snyggisbild på lina och mig i våras kanske ??

och på världens skönaste myspys tröja som jag ligger och kollar film i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0