Fredag 22:00

Gick upp i vanlig tid. Dvs kl 6.Eller där ljög ja.. jag ställde klockan på 6 men gick upp halv 7.
Tog tåget in till Gävle och bussen vidare till Lervik. Teori först sedan ett ridpass.
Otroligt nog gick det suveränt idag! Kanske finns hopp för mig också.
Kom hem vid kanske 4-tiden. Däckade direkt i soffan, tills mamma kom hem och väckte mig.
Hade helt glömt bort att jag skulle bli masserad! Det låter ju skönt när man hör ordet "massage" , men jag har i alla fall inte upplevt det. Har troligtvist en krossad kota. Ojämna muskler och sne rygg. Tror jag tar tillbaka detdär jag skrev att det finns hopp för mig också.
Tog ut Kalle på en sväng.Var otroligt skönt att rida ensam! Helt helt underbart.

Blir ett pass med Eddie och My imorgon bitti.
Godnatt
Kallekulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0