Fredag 22:29

Kom tillslut iväg till skolan. När vi väl kom till Lervik så var det svinkallt, jag blåste nästan iväg seriöst!
Var inte min dag idag. Gick inte alls bra på "ridprovet". Fick världens segaste .. typ äldsta hästen på ridskolan.
Det sket sig alltså. Väntade på tåget ett tag.. men vi fick ganska snabbt syn på vårat tåg som stod där en timme innan den skulle gå. Alla tåg var tydligen försenade idag för det var en person som hade hoppat framför tåget.Men vårat stod redan där.Härligt!Kom hem vid cirkus..kvart i fem. Sen vidare till nästa stall. Flyttade hästarna till en ny hage. Fortfarande kallt! Rena turen att ja tog med mig min dunjacka! Fick sedan pizza av världens snällaste Nanna!Kanongott.Fick till och med skjuts hem till dörren.Helt underbar människa.
Imorgon blir det en sväng med efterlängtade Kalle som inte har fått rört på fläsket på flera dagar nu.



precis my , precis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0