lång dag.....

Eftersom att jag var ledig idag också så vaknade jag såklart tio över 7 på morgonen.
Vid elva cyklade jag ned till stan och fixade med banken , käkade lunch med mamma och cyklade hem i regnet.
Hade så tråkigt hemma så jag bestämde mig faktiskt för att cykla upp till stallet.Sandvikens sämsta kondis..utan tvekan.
Tog en lång sväng med Kalle , och idag blev det faktiskt Linda som följde med på turen.
Kom tillbaka sent och då var det såklart kolsvart.. Gick in och käkade lite med mammas jobbarkompisar.. (haha)
Nej men det var trevligt trevligt..
Kom precis hem och jag ska släänga mig ned i sängen och hoppas och be på att jag kommer sova liite längre än klockan 7 i alla fall..


Härlig bild sen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0