Måndag 19:54

Första APU-dagen avklarad. F-Y-F-A-N för häst.
Började med att mocka.. det var hemskt jobbigt och jag överdriver ej heller! Sen rullade dagen på ganska bra.
Dagen gick skitsegt.. tills klockan blev 4 då jag skulle trimma lite med Osy. Eller ja , jag försökte. Han blev inte ens svettig..dålig kondition den där hästen har.
Hamnade här vilket inte leder till något bra. Jag orkar inte ens tänka på att röra på mig.Det här är illa.
Imorgon blir det sovmorgon till halv 9. EN bra sak i alla fall. Sedan i slutet av dagen åker jag upp till mina älsklingar!
TVÅ bra saker.



Nattinatti...


My är.. MyOsy!
red förbi hagen och hälsade på mina sötpluttar. Eller ja , Eddie kom fram och hälsade medans Kalle stod och käka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0