Misery

Imorse ville jag inget annat än att ligga kvar i min varma sköna säng.
Men istället skulle man iväg till stallet . Var dock inte så farligt som jag hade förväntat mig. Väldigt slapp dag och nästan lite onödigt att vi åkte dit. Cyklade vidare till nästa stall och tog hand om nybörjarna sen en tur på Kalle.
Klantarsel-eddie får en sko på sig imorgon så då blir det lite massage sen en ridtur med mamma.
I helgen blir det att åka till stockholm , IGEN.Finns inget att klaga över egentligen... shopping , hotell och fotboll. Lovely.


Känns som att jag måste sova lite för att orka med ännu en dag i ett stall imorgon.

kyss


full fart på en misslyckad tävling.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0