Onsdag 18:36

Ännu en lång - seg - tråkig dag. Har nästan bara jobbat med projekt hela dagen.Lite matte därtill.
Tåg hem med världens tröttaste grymmaste unge! Dvs , My! Vad hade jag gjort utan den lilla pärlan?
Är det något jag älskar av få saker så är det att åka tåg!Otroligt skönt och tyst!
Dagens misstag var att jag gav mamma ett förslag.. Om vi åt kebak till kvällskäk så skulle jag dammsuga hela huset..Blev nyss klar med mitt ena rum..ett till kvar.Men lätt värt det om man får i sig lite kebab!
Idag blir det nog som spåkulan sa , lägga sig före 23:00.. är för trög på morgonen.

Åter tillbaka till städandet..







nybäddad säng med rena lakan! Älskade säng.


Kommentarer
Postat av: jennhy

fan vad fint gumman! :)

2010-09-14 @ 20:52:43
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0