Oturen är min närmsta vän

Precis som rubriken säger är det!
Det är verkligen inte min dag idag. Jag orkar inte rabbla upp allt dåligt som hänt mig , men det är mycket.
En sak som var värst är att det känns som att nacken min är bruten! Lägger ut film på det sen så får ni se anledningen.Annars har det faktiskt varit en ganska rejäl "skrattdag" , har skrattat åt precis allt.
Jag har sämst humor utan att ljuga.

ojoj.. här har ni något att skratta åt men jag fick fan whiplash!Så här ser det alltid ut när vi "tränar dressyr"/ rodeostjärna.




Jag har skaffat en egen skötare! (lata hanna....)

sist , men inte minst lilla My då.. pratade om muskler precis före den här händelsen, det är precis vad du behöver . MUSKLER för att orka hålla dig på benen och inte ramla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0