Söndag 16:37

Bara för att jag hatar söndagar så måste det vara söndag..
Berättar lite smått om vad jag har haft för mig under helgen. Promenerade med My till enen från rese för att hon skulle hem till mig och hämta sin moped , men som ni alla vet är ju My My. Och hade självklart glömt nyklarna hemma. Mötte upp Lina och for till Årsunda i regnet. Blev en myskväll med donken till käk.
Igår blev det Eddie som fick röra lite på sig , testade nya sadeln och jag tror den satt ganska perfekt. Skönt!!
Senare på kvällen blev det en myskväll i Gävle med Sara och Erik. Kollade på filmen "I rymden finns inga känslor".
Hade dock förväntat mig mer men den gick att kolla på.
Snart blir det att åka och få lite massage!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0