Torsdag 21:14

Eller visst är det torsdag idag..? Ni ser själv , är så sliten att jag inte ens vet vilken dag det är. Skolandagen var faktiskt ganska okej. Började med att kolla på filmen "Into the wild". Även fast den var 2h och 20 min lång så var den faktiskt ganska bra. Skulle sedan skriva någon uppsats om vilda djur. Hade alltså 2h på oss att skriva. Skrev om mustangen.. snacka om att min rumpa ömma efter. Slutade vid 14 snåret. Den största delen av hemresan bestod av skratt och GAPskratt.Förstår inte hur man kan ha sådan dålig humor.
For upp till stallet och gick en promenix med Kalle som jag inte har ägnat någon tid alls åt nästan.. mysig , lite kylig promenix blev det men samtidigt otroligt skönt och få rensa tankarna , speciellt med min lilla Kalleballe. Skönt att komma ifrån den "riktiga världen" som omringas av idioter.
Ganska stor del av morgondagen spenderas på Lervik. Får se hur det slutar och jag hoppas och ber att det ska gå bättre den här gången! Det återstår att se..


Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig så jag inte är så furktansvärt seg imorgon.



här har vi knoddklassen!
"dagens kalle, för liten grimma och slitet grimskaft"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0