Utelåst och helg

Denna dag började med matte, underbart.Lite skolfoto osv.
Det värsta av allt var att man hade glömt nycklarna hemma , så när man väl kom hem var man utelåst.
Det var mormor som fick ta smällen och hämta mig , men det skiter man i.
Käkade lite pannkakor as usual och äääntligen efter några timmar så kom mamma och hämtade mig och körde raka vägen till valbo. Det var jag värd , efter att ha stått på bron hur kissnödig som helst och väntat i tusen år..
Följde lite saker hem också , love my mami.


Nu är det helg för mig ,  så ha det så otroligt skönt och fun i skolan people!


Och på tal om rum och städning.. och Jennhy du är inte ensam om det här.
Mitt rum är sällan städat! och när det väl är det så håller det i cirkus 3 dagar.



en ny sjal , vantar, hårsnoddar och hårspännen.


Lite smycken som verkligen behövs..

hårspray och lite ansiktsrengöring.
.... och sist lite strumpisar och brallor.


Med detta hoppas jag att JAG får en godnatt.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: jennhy

haha gumman!

2010-09-24 @ 21:12:13
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0