Har aldrig varit så här sugen på choklad .. någonsin!

Finns inge tråkigare än att vara hemma och vara sjuk, feber och allt. Finns absolut inget man kan göra. Finns inget gott att äta hemma heller.. och inte nog med det så är det bara skit på tv:en.
Sitter och väntar på att Marcus ska komma hem, känns som att jag har väntat i en evighet, bara en evighet kvar.
Får se vad vi hittar på idag. Det är trots allt fredag så förmodligen en massa jäkla godis, as usual.
Träningen igår för Pia var faktiskt riktigt bra. Riktigt nöjd. Fick Fissur, en jag aldrig har haft förr så det var ju lite spännande att ha honom. Var riktigt fin ändå från början till slutet. Red i princip hela passet utan stigbyglar så kommer väl känna av lite träningsvärk i ljumskarna och benen eftersom att han var något skumpig och jag red med 39 graders feber. Såg spöken nästan hela passet, trodde jag hade blivit förjäkligt galen.
Får inte glömma att berätta att min käraste vän Paula har just fått körtkort så man fick upphämtning och skjuts hem. Till lunch , Max såklart .
fortsätta att vänta i en evigheter... tiden går så jääääkla segt..

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv; Inte från butik ju, köpt dom begagnat. Och jag hade inte direkt tänkt använda dom nu i vinter, (kallt) och inte direkt vintersula så skulle ramla ihjäl mig haha, och sockor på sommaren...nja ;)

2011-12-12 @ 09:08:20
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0