Kotlettrad

Denna dag har varit jäkligt lång. Det första jag vaknade av imorse var att Marcus gick upp halv 6 för att kila iväg till jobbet. Bara några min efter det vaknade jag av att jag hade riktigt ont i tänderna och käken. Gnisslar tänder för er som inte förstod det.. Riktigt obehagligt och drygt. Märkte precis att jag gjorde det igen..
Bestämde mig för att åka till skolan för att få lite jobb gjort som ska vara inne innan lovet så då passar man på. Kristen fick möta upp mig utanför för att göra mig sällskap.
Vid 11-tiden promenerade vi till heartan, där Melinda och vår chaffis, Paula väntade. Käkade lunch sedan åkte vi i Paulas caaaaar för att ha idrott. BOOTCAMP... suck. Fyfan vad jobbigt det var.. fast är stolt över min kondis som fanns där långt inom mig ha-ha...
Marcus hämtade upp mig i Gävle och for sedan till valbo för att köpa nya dojor och käka lite på Ikea. Mys onsdag med mitt lilla hjärta efter allt slit idag var jag värd ♥.
Nu kryper jag ned i sängen för att kika, Remember the Titans. kan verkligen rekomendera! Kollade på den på engelskan i går, dock hann jag bara se halva och slutet men fastnade för dig direkt, verkligen!
söta my

Kommentarer
Postat av: Kristin

sv: loveeeeee you toooo <3<33<3<3

2012-01-01 @ 11:50:32
URL: http://toveochkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0