Vinterkräksjuka

Nu får ni stå ut med lite äcklig text. My , eftersom du är känslig så var uppmärksam!
Igår när jag var klar i stallet och var på väg hem i bilen så börja ja känna mig väldigt dålig, ont i skallen, smärta i bröstet och mådde en aning illa. Jag tänkte " det är säkert för att jag inte har käkat något mer än frukost idag". Så jag käkade lite när jag kom hem och la mig sedan i sängen. Marcus kom och somnade efter en stund i sängen.
Vaknade och mådde fortfarande lika illa. Tänkte gå ner till mamma och berätta att det inte blev bättre, jag vet .. morsgris. Men precis när jag skulle gå ner så kände jag att jag var på väg och kräkas, så toan va en halvmeter ifrån mig så jag sprang in samtidigt som jag hostade stup i ett. Sedan kräktes jag upp allt som jag hade ätit. Jag blir alldeles skakis av att kräkas, det värsta jag vet. Så Marcus sprang in på toaletten och hjälpte mig, stackarn säger jag bara... tur jag har en sån underbar kille som ställer upp i alla lägen.
Han hämtade upp mamma och la mig i sängen igen. Fick yoghurt, vilade ett tag. Kände mig bättre och skulle gå upp till Marcus när jag plötsligt kände mig illa mående IGEN och sprang och kräktes för andra gången.
Mysigt va? Sjukt jobbigt och vidrigt. Det ledde till att jag stannade hemma idag. Har fått i mig två mackor och oboy.
Får vila upp mig inför Lucian ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0