19:14

igår: Tog Kalle ut på en tur med My. Gick skit bra. Jätte nöjd med min lilla stjärna. Även fast han hade sällskap med sig så skötte han sig. Däremot gick det sämre med Eddie. Ett svin var han rent ut sagt. Har ju somsagt en ny häst i stallet som dom inte får hälsa på en. Men det skiter ju han i så han drar så fort han ser honom och jag flyger efter som en vante. Men fick ta fram min värsta sida genom att ge honom en käftsmäll och skrika allt jag kunde. Tillslut så stod han där och stirrade på mig som om inget hade hänt. .....  Ridningen gick bättre men han sneglade hela tiden mot Bad to the bone (Åke). Han var på tårna så jag kunde göra piaff och hela skiten. Kanske ska satsa på grand prix.


Idag: toktrött när jag vaknade. Ville verkligen inte gå upp. Skolan gick.. varken fort eller segt. Trött var jag i alla fall... Gick till Sandvik och väntade på mamma i en timma. Satt och roade mig med att rita hästar och prata med en utav hennes jobbarpolare. Blev donken till mat, klagar inte. Blir semla lite senare efter jag har.. ja vad tror ni? städat....  Taggar lite till att börja den nya praktiken på Stork imorgon med min Groom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0