GÅRDAGEN

Självklart så var alla tåg inställda.
Fick ta buss som jag verkligen hatar. Han som körde vinglade hela vägen. Livrädd..

Fick vänta typ.. 35 min på en sen buss från Gävle till Lervik.

Kallt som satan var det. Gick relativt bra på en ny häst idag.

Ska försöka ladda upp filmen som bevisar att man ser ut som en trasdocka i skänkelvikning. Blev båda mobbad av kompisar OCH läraren.. (haha)...


Annars kommer lite korta snuttar av filmer och bilder.


Jag är biff!!

Kolla på mitt högra ben som sticker ut så fort jag trycker med det anra benet.. rangelben



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja jag tror fan de ! :D

2011-02-12 @ 17:27:18
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0