HOPPLEKTION

Var sjukt trött imorse som ni kanske märkte på förra inlägget.

Sov till Gävle sen till GRS. Och när jag inte sov så skrattade jag istället.

Fick Hilma på hoppningen, var väl lite tveksam över hur det skulle gå eftersom hon är den segaste hästen i stallet.
Men det gick superbra. Hon stack i full fart både före och efter hindret. Superkul..t !
Såklart skulle dagen förstöras genom att jävla snö som kom idag. Blir så j*vla arg...!! Vill inte ha nå mer skitsö.

For till valbo direkt efter jag kommit hem. Fick hem lite grejer också. Feeeels  gooood.

Städar rummet, myser ner mig i sängen och kollar film. Imorgon blir det en tur i skogen med hästarna och My. My får alltså gå...


- lakan och converse.
balsam, hårfärg, lädertvål och horsecandyyyy. Bortskämda pållar.Nya benskydd
två stickade tröjor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0