2011

Har ingen ork att berätta EXAKT vadjag gjorde igår.

Igår;Men vi började i alla fall hos Jossan. Käkade lite och pratade. Vandrade sedan vidare hem till Cissi.
Sen så skulle jag och Emma GÅ till ns. Och när vi väl kom dit så fick vi inte tag på Sara. SKITUNGE!


Så då bestämde jag och Emma oss för att vi skulle hinna tillbaka till Cissi innan tolv. och klockan var kvar över elva.
Så vi började pusla genom snön, men vi insåg till sist att vi skulle inte hinna, men vi kom till jernvallen i alla fall när klockan blev 12. Då fick Dennis och Matte möta oss.


Idag; Så smög Emma in klockan halv elva ungefär. Själv så låg jag inte sov men ..nästan.
Käkade lite frukost sen åkte jag vidare till stallet och red Kalle som hade mycket energi. Efter ridpasset så fick jag gå en extra sväng för att han skulle varva ner.

Just nu; SLAPPA..



Bildbomb









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0