First day

Första dagen i skolan.

Somnade cirkus halv 2 igår natt. Vaknade sedan klockan 5 av att mitt fönster blåste upp. Vågade inte heller gå och stänga så det blev skitkallt i rummet.

Ganska chill dag i skolan. Bäst av allt var väl efterlängtade tacosen. Gudomligt gott.

Vandrade till mammas jobb när jag kom till rese och åkte sedan vidare till järbo för att tända ljus på morfars grav eftersom det är 8 år sean idag han gick bort.
Hanlade lite lampor osv på vägen hem. Ja LAMPOR.. kan behövas.

När jag väl kom hem så var det svinkallt på rummet. Jo gissa tre gånger.. då hade det andra fönstret blåst upp för att jag "låser" aldrig fönstrena utan jag bara stänger igen dem. Så nu bor det isbjörnar i mitt rum...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0